ETEM Logo
Закрити
6.10.2017

ІНТЕРВ'Ю З ТОРСТЕНОМ ХЕЛЬБІГОМ, ПАРТНЕР В KNIPPERS HELBIG ADVANCED ENGINEERING

Більше

ETEM: Чому ви вирішили стати архітектором / інженером?

Т.Х.: Приємно бачити прогрес ідеї від перших ескізів до малюнків і моделей, які стають все більш витонченими, а потім до будівництва, і, нарешті, побачити, як проект формується на місці.

ETEM: Які  тенденції в фасадах?

Т.Х .: Ми зацікавлені в подальшій активізації будівництва. Фасад повинен підтримувати специфічні вимоги до будівлі. Фасадні системи повинні мати можливість відповідати цим конкретним вимогам. 

ETEM: Як ви визначите свій стиль?

T.Х.: Я зацікавлений у підтримці цікавих і амбітних архітектурних проектів,я впроваджую в процесі розробки різні інноваційні рішення.  Не думаю, що інженери повинні мати будь-який стиль, навіть якщо я бачу деяких моїх колег, які прагнуть це зробити. Ми впливаємо на дизайнерські рішення,  іноді наш внесок значно формує остаточний  дизайн проекту. 

ЕТЕМ: Який був ваш найбільш складний проект і чому?

T.Х.: Аеропорт в місті Шеньчжень  з архітектором Массіміліано Фуксса був найбільшим і найскладнішим проектом, який наша команда зробила до цього часу. Ми змогли поєднати структуру проекту  та фасад цілісно.

Проект Шеньчжень також сформував нашу команду і навчив долати  складні завдання.

ETEM: Що стосується стану планети в умовах зміни клімату, то багато людей дуже песимістично ставляться до майбутнього. Як ви бачите міське будівництво майбутнього?

T.Х.: Існує глобальна тенденція до створення більшої щільності міст, що дає змогу подальше зменшення викидів вуглецю, що мешкають у містах. Технологія будівництва та особливо розвинені фасадні системи та технологііможуть ще більше сприяти цьому розвитку. Сьогоднішні будівлі слід розглядати як власні системи у великій міській мережі.

ETEM: Прогрес в галузі інжинірингу та розповсюдження нових матеріалів за останнє десятиліття величезні. Проте чи існують специфічні форми чи форми, які ще неможливо побудувати в умовах сучасних технологій?

T.Х.: Ми вивчаємо та експериментуємо з GFRP, CFRP та текстильним залізобетом. Нам цікаво зрозуміти і розробити підходи до цих матеріалів. Як ці композитні матеріали можуть бути використані для забезпечення кращої продуктивності, ніж традиційні матеріали. Ми побудували перший волоконно-бетонний міст без будь-якої сталевої арматури. Ми змогли повністю замінити сталь. Ми зацікавлені в подальшому вивченні потенціалу таких "нових" матеріалів, щоб зменшити викиди вуглецю у навколишнє середовище.

ETEM:  Яка ваша порада для молодих архітекторів?

T.Х.: Залишайтесь "підлітком" в нашій професії,  будьте цікавим та задавайте питання. Ви можете знайти інновації, ризикуючи і виходячи за рамки, якщо ваш досвід базується на глибокому розумінні професійних матеріалів та новітніх технологій.

ETEM: Що чекати від вас найближчим часом?

T.Х .: Я з нетерпінням чекаю нового Музею кінофільмів Академії в Лос-Анджелесі, де ми підтримали команду Ренцо Піано, і почати будівництво в наступному році.  Ми задоволенні, що в Німеччині біля Штутгарта реалізуються чотири цілісних масивних дерев'яних мости де наша команда розробляла концепцію.

Дивись ще новини

Other News

4.7.2017

БЛІЦІНТЕРВ'Ю: КАС ОСТЕРХЕЙС

КАС ОСТЕРХЕЙС (KAS OOSTERHUIS), Co-founder ONL_Oostehuis Lenard Studio
ПОБАЧИТИ БІЛЬШЕ
5.5.2017

СКЛАДНІ ФАСАДИ ПОТРЕБУЮТЬ ОНОВЛЕНИХ МЕТОДІВ І ПІДХОДІВ

Пані Новакова, ми будемо обговорювати навісні фасади, як післямову минулої конференції з фасадного інжинірингу, що була організовано компанією ЕТЕМ, наступна черга якої чекає на нас у 2017 році?
ПОБАЧИТИ БІЛЬШЕ
11.4.2017

БЛІЦІНТЕРВ'Ю: АБДУЛМАДЖІД КАРАНУХ

Бліцінтерв'ю для ЕТЕМ Абдулмаджіда Карануха, директора департаменту Фасадів та Інновацій, Ramboll Group, Близький Схід
ПОБАЧИТИ БІЛЬШЕ
5.4.2017

ETEM БОЛГАРІЯ: ІСТОРІЯ УСПІХУ

Тільки найкраще є прийнятним для компанії, яка проектує, виробляє і експортує алюмінієві профілі в усьому світі - від Нью-Йорка до Сінгапуру...
ПОБАЧИТИ БІЛЬШЕ